Huishoudelijke Hulp Via Dienstencheques

Waarom maken wij het verschil :

Bij ons ben je geen nummer! Wij luisteren naar de wensen en verlangens van onze klanten, tijdens een persoonlijk gesprek op kantoor. Daarna gaan wij op zoek naar uw ideale match, voor uw gezin. Wij vinden het zeer belangrijk dat u zich goed voelt met uw hulp en dat onze huishoudelijke hulpen zich goed voelen in de gezinnen waar zij gaan werken.

Maak gerust een vrijblijvende afspraak op ons kantoor.

Al onze medewerkers hebben een vast arbeidscontract, we werken niet met interims of tijdelijke contracten: dit biedt u meer garantie op continuïteit.
We streven ernaar om u telkens dezelfde medewerker op hetzelfde tijdstip te sturen.
Wenst u eventueel een vervanging tijdens een vakantieperiode of bij ziekte van de werknemer, dan geeft u ons een seintje: wij proberen, indien mogelijk, een vervanging te voorzien.  Elke huishoudelijke hulp, heeft een planningsverantwoordelijke, waar u ook als klant terecht kunt met al uw vragen en of opmerkingen.  Deze dossierbeheerder, volgt u dossier op van A tot Z.

Wat kan en mag uw verwachten als u gaat werken met dienstencheques?

  • Een mix van activiteiten.  Gaande van het schoonmaken van uw woning, tot het strijken van uw was of het bereiden van maaltijden.
  • Eén enkele activiteit: bijvoorbeeld het wekelijkse onderhoud van de woning, …
    Kortom: Alles wat met dienstencheques kan en mag, kan bij Azulea Cleaning.  (Buiten vervoer van personen met beperkte mobiliteit.)
  • Geen lange wachttijden, korte en snelle opvolging.

U  betaalt met dienstencheques : één dienstencheque kost € 9 per uur
( € 6,30 na fiscale aftrek ), alles inbegrepen.
Er worden geen dossiers- of verplaatsingskosten aangerekend : u betaalt enkel met dienstencheques.

Bij het opmaken van de werkschema’s houden we zoveel mogelijk rekening met uw specifieke wensen.

Wij nemen het onderhoud van uw woning zeer ernstig en daarom hanteren wij ook een professionele werkwijze. U krijgt van uw dossierbeheerder maandelijks een maandplanning doorgemaild. Uw hulp wordt ook opgevolgd adhv evaluatiegesprekken, huisbezoeken…

De vijf waarden van Azulea Cleaning

Luisteren
Positivisme
Samenwerking
Zelfstandige gedrevenheid
Innovatief in ontwikkeling

[info_list font_size_icon=”24″][info_list_item list_title=”U bent bij ons geen nummer als klant” icon_type=”custom” icon_img=”id^6062|url^http://azuleacleaning.be/cms/wp-content/uploads/2017/05/notepad.png|caption^null|alt^null|title^notepad|description^null” animation=”fadeInLeft”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Geen extra kosten” icon_type=”custom” icon_img=”id^6057|url^http://azuleacleaning.be/cms/wp-content/uploads/2017/05/money.png|caption^null|alt^null|title^money|description^null” animation=”fadeInLeft”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Huishoudhulp bieden volgens de regels van het huishouden met zorg voor materiaal en degelijke poetservaring” icon_type=”custom” icon_img=”id^6059|url^http://azuleacleaning.be/cms/wp-content/uploads/2017/05/cleaning-6.png|caption^null|alt^null|title^cleaning-6|description^null” animation=”fadeInLeft”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Kennismaking vooraf met de geschikte huishoudhulp is altijd mogelijk” icon_type=”custom” icon_img=”id^6056|url^http://azuleacleaning.be/cms/wp-content/uploads/2017/05/meeting-2.png|caption^null|alt^null|title^meeting-2|description^null” animation=”fadeInLeft”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Wekelijks of tweewekelijkse poetshulp” icon_type=”custom” icon_img=”id^6060|url^http://azuleacleaning.be/cms/wp-content/uploads/2017/05/vacuum-cleaner.png|caption^null|alt^null|title^vacuum-cleaner|description^null” animation=”fadeInLeft”][/info_list_item][/info_list]

Wij nemen het onderhoud van uw woning zeer ernstig en daarom hanteren wij ook een professionele werkwijze : maandplanningen via mail.

Contactformulier